Monday, July 22, 2013

mencari idea baru

sedang mencari idea dan jalan cerita tambahan untuk cerpen ketiga selepas 'Lafaz yang Tersimpan dan Seindah Mahabbah'.

sesiapa yang mempunyai kisah-kisah atau pengalaman-pengalaman yang unik dan menarik boleh kongsikan dengan saya.insyaAllah jika tidak secara keseluruhan, sebahagian pun tak mengapa..boleh email kn pada saya di lolila_8@yahooo.com jika mahu lebih privasi.=)

sedang sibuk menghabiskan pembacaan buku The Magic of Thinking Big. banyak yang kita boleh pelajari dari buku ini. insyaAllah jika ada kesempatan nanti saya akan kongsikan sedikit ilmu yang ada di dalamnya.


4 comments:

  1. Assalamualaikum, awak terbitkan cerpen ke? wah.. bagusnya..

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam..sekadar suka-suka sahaja time cuti semester..boleh bagi komen bagi 2 cerpen yang telah saya karang..tajuk lafaz yang tersimpan dan seindah mahabbah..=) kalau saudari ada kisah yang menarik untuk saya jadikan cerpen seterusnya pun bagus juga..sangat berbesar hati untuk menerima..^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok, thanks atas perkongsian.. sudi juga ya jenguk blog sy sbb saya pun ada tulis cerpen.. thanks dear..bolehlah nanti kita bertukar idea..

      Delete
    2. my pleasure..=)..owh yeke?baik..insyaAllah ada masa sy akn baca..sy suka baca cerpen ni lebih2 lagi kalau isinya menarik dan puitis..^-^

      Delete