wordless sunday



Seringkali aku diajukan soalan tentang mengapa tidak mahu membuat entry olahan sendiri..Aku hanya tersenyum..=)

Bukan tidak mahu tetapi kerana diri ini masih merasa diri seorang yang amat cetek ilmu di dada dan masih pelajar yang baru belajar dan guru-guru ku yang lain semuanya hebat-hebat belaka maka ku kongsikan dengan anda semua.

Memang aku lebih suka share kan sahaja artikel-artikel mahupun post-post di fb daripada sumber lain tetapi ketahuilah bahawa itu ilmu yang sama ku dapat maka ku kongsikan.Aku tidak mengharapkan pujian,penghargaan mahupun pengikut yang ramai.cukuplah ada yang mendapat kebaikan daripada kebaikan yang telah Allah kurniakan kepadaku.

Bukan tidak ada yang ingin diperkatakan.Kadangkala idea itu melimpah ruah di dalam kotak fikiran tetapi terpendam kemas untuk ku kaji dengan lebih banyak dan sampaikan kepada mereka yang benar-benar memerlukan.

Mungkin aku hanyalah seorang insan biasa yang memang lebih banyak memendam berbanding meluahkan tetapi ketahuilah aku tidak pernah kedekut untuk menzahirkan segala ilmu yang ada.Jika datang kepadaku mereka yang memerlukan nasihat insyaa-Allah semampu yang boleh akan ku bantu.Jika diluar kemampuanku maka huluran kata maafku mendahului segalanya.Aku hanyalah insan biasa yang masih belajar.=)


Comments

Popular Posts