pesanan

'nak terer math ni senang je.yang penting jangan pernah stop menulis.pegang pen tu dan kira sampai lah dapat jawapan nya.guna lah banyak mana cara dan style pn'.-mohd shukurillah abg sy y kelima berpesan semasa sy masih di sekolah rendah

'jangan dilayan sangat rasa sakit tu.lawan sakit tu.kuat kn semangat baru lah rasa sakit tu tak kan menguasai kita'.-mohd shukurillah

'otak manusia ni semua nya sama.tak ada yang made in thailand or china.semua Allah yang cipta.yang membezakan hanyalah usaha kita dan qada' dan qadar dari Allah'.-mohd jamadillah,abg keempat saya berpesan semasa sy sekolah menengah

kedua-dua pesanan dari abang-abang saya ini lah yang membantu saya ketika saya hampir give up dengan math dan result periksa sekolah menengah.saya pegang semua ini sehingga sekarang.terima kasih abang ndak dan teh.=)

Comments

Popular Posts