Friday, March 16, 2012

pesanan

'nak terer math ni senang je.yang penting jangan pernah stop menulis.pegang pen tu dan kira sampai lah dapat jawapan nya.guna lah banyak mana cara dan style pn'.-mohd shukurillah abg sy y kelima berpesan semasa sy masih di sekolah rendah

'jangan dilayan sangat rasa sakit tu.lawan sakit tu.kuat kn semangat baru lah rasa sakit tu tak kan menguasai kita'.-mohd shukurillah

'otak manusia ni semua nya sama.tak ada yang made in thailand or china.semua Allah yang cipta.yang membezakan hanyalah usaha kita dan qada' dan qadar dari Allah'.-mohd jamadillah,abg keempat saya berpesan semasa sy sekolah menengah

kedua-dua pesanan dari abang-abang saya ini lah yang membantu saya ketika saya hampir give up dengan math dan result periksa sekolah menengah.saya pegang semua ini sehingga sekarang.terima kasih abang ndak dan teh.=)

No comments:

Post a Comment